Monday, October 4, 2010

Selamat Menghadapi PMR

Esok, 5 Oktober 2010 PMR akan bermula.
Untuk kali kedua, anak-anak di sekolah kita akan menghadapinya. Begitu jugalah seterusnya bagi tahun-tahun mendatang. Kita amat yakin dan percaya dengan usaha gigih guru-guru, semangat dan iltizam anak-anak kita dan dengan diiringi doa oleh ibubapa, kejayaan akan sekali lagi dapat dicipta.
Kita telah belajar dari kesilapan lalu, kita telah menambah apa yang kurang malah kita telah menyediakan yang terbaik untuk anak-anak kita. Insyaallah dengan usaha-usaha yang telah dibuat, kita bertawakkallah.
Didoakan agar anak-anak kita akan dapat menterjemah apa yang telah dipelajari selama ini ke atas kertas jawapan. Dapat menjawab dengan tenang dan tepat. Dapat mengarang dengan lancar dan bernas. Dapat memilih jawapan yang terbaik dan betul. Kesihatan mereka juga berada dalam keadaan baik. Fikiran yang tenang dan jiwa yang kental. Atas segalanya kita panjatkan Doa agar mereka memperoleh kejayaan yang cemerlang. Amin Ya Rabbal A'lamin

3 comments:

Anonymous said...

sye berharap agar laman blog pibg tidak menjadi sperti laman blog skola..lagi pun..sekarang ni keputusan pmr pun sudah diumumkan..apalah sgt tolong update kan..

Anonymous said...

awatla hampa x update??..dah nak dkt setaun ni!!

takrawsmaiwp said...

assalamualaikum....

minta harapnya blog ni diupdate kan,,,bukan apa nak tahu juga perkembangan terkini..dengar2 anak-anak spm dah nak berentap minggu depan...apa target sekolah?